Stevie. La història d’un gos cec
EL PROJECTE
Stevie. La història d’un gos cec és una extraordinària història d’amor, superació i esperança. El llibre narra el viatge inspirador d’un gos, l’Stevie, que va néixer cec i que, contra tot pronòstic, va aconseguir no només superar les seves limitacions, sinó, també, convertir-se en un veritable heroi.
La novel·la narra la vida d’un petit cadell que va començar a viure amb incertesa i rebuig. Nascut sense la capacitat de veure-hi, semblava que el seu destí estava marcat per la solitud i la incomprensió. No obstant això, el destí va canviar de plans quan l’Stevie va arribar a les meves mans.
A través d’aquestes pàgines, sereu testimonis de com l’amor, la paciència i la determinació poden transformar vides. A l’obra hi explico el procés de descobriment del potencial amagat d’aquest gos especial, que ens mostra com la discapacitat pot ser una font de fortalesa en lloc d’una limitació.
Gràcies al seu esperit positiu, l’energia inesgotable i la valentia, combinats amb la meva dedicació i visió, l’Stevie no només va superar les expectatives, sinó que, també, les va destrossar completament, en el bon sentit de la paraula. Es va convertir en un gos de rescat altament eficaç i en un assistent mèdic indispensable i va fer palès que el cor és més poderós que els ulls.
L’estructura en capítols permet al lector seguir el viatge de l’Stevie a través de diferents etapes de la seva vida, oferint una narrativa completa i ben desenvolupada.
L’AUTORA, MARINA CASANELLES
Vaig néixer a Barcelona i he passat una part significativa de la meva vida als Estats Units, però recentment he tornat a Catalunya. Allà vaig aconseguir graduar-me en dues llicenciatures en ciències aplicades: tecnologia veterinària i justícia penal, les quals reflecteixen el meu interès divers.
Des de ben petita, he sentit una profunda fascinació pel comportament animal, especialment pel dels gossos. La meva gran satisfacció personal i professional ha vingut dels molts anys dedicats a l’ensinistrament de gossos amb un propòsit. He aprofitat els meus coneixements i experiència pràctica per contribuir activament a la meva comunitat local, entrenant gossos per a les forces de l’ordre, els serveis de recerca i rescat, i gossos d’assistència per a persones amb discapacitats.

Com a ensinistradora amb molts anys d’experiència, he tingut l’oportunitat de treballar amb una àmplia gamma de gossos, incloent-hi aquells amb necessitats especials. Un dels meus majors privilegis ha estat compartir la meva vida amb Stevie, un gos cec extraordinari.
Inspirada per les meravelles que he presenciat gràcies a Stevie, vaig emprendre una missió per donar veu a la història d’aquest gos excepcional. Com a professional en el camp del comportament caní, he intentat unir el meu coneixement tècnic amb una narrativa emocional i sincera, que fa riure i plorar. El resultat és una història que no només entretén, sinó que també educa i sensibilitza sobre les extraordinàries capacitats dels gossos amb discapacitats.
Estic segura que aquesta història us tocarà el cor i us permetrà veure el món d’una manera completament nova. Benvinguts a una aventura que demostra que, de vegades, els herois més grans arriben de la manera més inesperada.
SISTEMES DE PAGAMENT
1) PayPal (en el lloc web d’edita).
2) Amb targeta de crèdit o dèbit.
En el cas que s’arribi a finançar el projecte, es procedirà a editar i maquetar el llibre i finalment es
publicarà. Una vegada es publiqui es faran les entregues dels exemplars en la presentació o s’enviarà
a l’adreça que s’indiqui.
Si el projecte no s’arriba a finançar i no es realitza el llibre es tornaran totes les aportacions als seus
mecenes.
Mecenes (39)
-
€785
-
€700
-
€2,000
-
€15
-
€15
-
€48
-
€15
-
€500
-
€20
-
€15
-
€110
-
€15
-
€15
-
€28
-
€15
-
€28
-
€38
-
€15
-
€15
-
€38
-
€48
-
€500
-
€15
-
€28
-
€15
-
€28
-
€15
-
€110
-
€15
-
€15
-
€15
-
€15
-
€28
-
€110
-
€15
-
€15
-
€28
-
€15
-
€15