La Cova del Gegant


Aconsegueix el conte “La cova del gegant” amb el 5% de descompte i l’enviament gratuït AQUÍ 

EL PROJECTE

La Cova del Gegant és un projecte que vol plasmar en paper, a través d’il·lustracions i paraules, l’existència de la Cova del Gegant, a Sitges. L’objectiu d’aquest conte és fer viure als nens i nenes la història de’n Joanet. El petit viu a la Masia de les Coves, molt a la vora del mar i de l’espadat rocós que hi ha a Miralpeix (Sitges), on es troba la Cova del Gegant. En aquest lloc s’hi van recollir restes òssies que es van identificar com una mandíbula del Neardental, eines de sílex i altres restes.

SINOPSIS

En Joanet, amb la seva cabreta la Saltirona, gaudeixen de l’entorn i tenen un gran ensurt que divertirà i emocionarà molt als nens i a la vegada els motivarà per introduir-los a l’arqueologia i a la descoberta de l’entorn. Serà una eina perquè pares i mestres puguin mostrar el coneixement de l’entorn i el nostre passat més proper.



Característiques del llibre
36 pàgines
Format: 24 x 21 cm
Enquadernació: Tapa dura

Coneix els autors

Carme Panyella, autora

Carme Panyella

La Carme va néixer a Sitges l’any 1946. És mestra i psicòleg, educadora en diferents unitats de l’escoltisme. Ha esmerçat tota la vida laboral, com a mestra i psicopedagoga en escoles, instituts i en l’equip psicopedagògic del Garraf. Ha cursat a l’escola d’escriptura de l’Ateneu Barcelonès “Redacció i millora de textos” i “Teoria i pràctica del conte infantil”.
És autora del conte “La Garsa del pati blau” (2010). També és coautora del treball de recerca culinària “Sitges cuina d’arrels. De la sitja al plat” (2015), recull de fets històrics i receptari a fi de conservar el llegat cultural i gastronòmic.

 

Artur Duch, il·lustrador

Artur Duch

 

L’Artur Duch va néixer a Sitges l’any 1951. Estudià a l’Escola Superior de Belles Arts Sant Jordi de Barcelona. S’ha dedicat tota la vida professional a la pintura, l’escultura i a l’obra gràfica. En aquests gairebé 50 anys, les seves obres han estat exposades i adquirides en galeries d’art dels països catalans, Espanya i Europa. Ha col·laborat en la il·lustració i edició de llibres de bibliòfil i altres.

 

 

Mecenes (27)

  1. Anònim  
    4 years ago
    €315
  2. Anònim  
    4 years ago
    €300
  3. Anònim  
    4 years ago
    €300
  4. Anònim  
    4 years ago
    €300
  5. Anònim  
    4 years ago
    €24
  6. Anònim  
    4 years ago
    €300
  7. Anònim  
    4 years ago
    €300
  8. Anònim  
    4 years ago
    €300
  9. Anònim  
    4 years ago
    €300
  10. TERESA DURAN PIERA 
    4 years ago
    €12
  11. Daniel Ortega López 
    4 years ago
    €25
  12. Consol Bofill 
    4 years ago
    €50
  13. Montserrat Virgili Miro 
    4 years ago
    €12
  14. Alfred Castells 
    4 years ago
    €20
  15. Carme Panyella 
    4 years ago
    €300
  16. SOFIA ALVAREZ LOPEZ 
    4 years ago
    €20
  17. Andreu Virgili Barot 
    4 years ago
    €20
  18. Jordi Pique Vericat 
    4 years ago
    €100
  19. Jordi Pique Vericat 
    4 years ago
    €25
  20. Josep Ripoll 
    4 years ago
    €100
  21. Mireia Ribas Saumell 
    4 years ago
    €100
  22. SONIA LOPEZ VILLA 
    4 years ago
    €50
  23. Andres Noguero Cazorla 
    4 years ago
    €12
  24. Jordi Pique Vericat 
    4 years ago
    €25
  25. Roger Ripoll 
    4 years ago
    €25
  26. Josep Ripoll 
    4 years ago
    €50
  27. Ajuntament de Sitges 
    4 years ago
    €995

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!