T’estimo molt, princesa!
EL PROJECTE
En Jordi és un noi molt especial amb un cromosoma de més, i una dosi extra d’amor, respecte i carinyo.
Acompanyeu-lo en aquesta odissea que explica les seves vivències i aventures personals es coses que li agrada fer i com gaudeix fent-les amb la seva estimada “princesa”.
Perquè tots som únics i diferents!
En Jordi sempre ha sigut molt important per la família, sobretot per la Montse, la seva cosina i autora del conte.
A part de tenir síndrome de down ha tingut altres malalties importans com un càncer al genoll i problemes de visió.
Aquesta historia és un petit homenatge a en Jordi i a la seva perseverança per voler estar sempre tan feliç tot i els obstacles que ha afrontat amb tanta valentia.
Esperem que els lectors pugueu gaudir d’aquesta història i contagiar-vos de l’alegria que transmet.
Podeu seguir el nostre projecte per Instagram: @testimo_molt_princesa
28 pàgines
Format: 23 x 15,5 cm
Enquadernació: Tapa dura
LES AUTORES
MONTSE PERALTA, AUTORA
Soc la Montse. Vaig començar a escriure l’any 2015 i des de llavors ja no he pogut parar. No recordo ben bé per què vaig decidir endinsar-me en el món de la literatura infantil. El que no m’hauria imaginat mai és que m’agradés tant aquest món. Qui ho havia de dir!
Soc treballadora familiar i la meva afició és fer d’actriu amateur. També he fet de figurant en algunes sèries i pel·lícules.
Desitjo que us agradi aquesta història i que la gaudiu tant com hem fet nosaltres creant-la!
JESSICA VALENTÍN, IL·LUSTRADORA
Soc la Jessica i soc la il·lustradora del conte. Porto dibuixant i creant des que er amolt petita i el meu somni sempre ha estat dedicar-m’hi professionalment.
M’agrada poder transmetre tota classe d’emocions, sentiments i vivències a través dels meus dibuixos.
Al llarg de la vida he tingut diverses feines. Col·laboro en associacions benèfiques i totes aquestes experiències m’ han servit per apendre molt, enrriquir-me i convertir-me en la persona que soc.
Crec que el conte ” T’estimo molt princesa” pot ajudar a veure més enllà, és una història d’aquelles que et fan veure la vida d’una altra manera, t’ensenyen que tots tenim sentiments semblants i que tots passem per moments que ens identifiquen i ens fan empatitzar amb el protagonista, en Jordi.
SISTEMES DE PAGAMENT
1) PayPal (en el lloc web d’edita).
2) Amb targeta de crèdit o dèbit.
En el cas que s’arribi a finançar el projecte, es procedirà a editar i maquetar el llibre i finalment es publicarà. Una vegada es publiqui es faran les entregues dels exemplars en la presentació o s’enviarà a l’adreça que s’indiqui.
Si el projecte no s’arriba a finançar i no es realitza el llibre es tornaran totes les aportacions als seus mecenes.